fredag 26 februari 2010

I går blev det löpintervaller på bandet på lunchen och fristilsskidor på skidstadion på kvällen. Har fått lite ordning på tekniken på fristilen, måste jobba hårt med den i Kanada. I dag blev det mycke på jobbet. Kände att jag var tvungen att fixa alla lösa trådar innan jag ger mig iväg. Har ändå kört cykel 60 min och gått på bandet med tryckluftsapparat (25 kg) i 20 min.
I går föreläste jag för en skolklass på Sven Erikssons skolan och efter det fick vi besök av 2 underbara människor som tillsamans med ett antal andra personer fixat sponsorer så att ev. mina 2 små Viktor och Olle kan åka med till Vancouver. Alexander måste stanna hemma och sköta sin skolgång, han får sin del vid annat tillfälle.
Underbart att det finns sådana människor, man blir tårögd och varm i hela kroppen.
Nu måste vi sätta oss och diskutera hur vi gör med barnen och alla praktiska detaljer som måste fixas.
Nu släpper jag av på träningen så jag är utvilad när vi sätter oss på planet på måndag.
I morgon tävlar Olle och Viktor skidor i Äspered utanför Borås, då får vi supporta dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar