söndag 21 februari 2010

På jobbet igen

Måndag morggon och jobbet kallar. Det blev inget pass på skidor i går kväll. Kände att tröttheten efter för lite sömn hade betydelse. Jag tappar mycka e av min syn när jag sover dåligt. Givetvis var dubbeljakten med Johan Olsson och Markus Hellner värd att sitta uppe för. Kanonunderhållning och tårar i ögonen efter deras uppvisning. Jag tror att min sena kväll hade betydelse för synen när jag skulle tävla. Man lär så länge man lever. Tog tidig kväll i går och känner mig piggare i dag. Skall lämna in min fristilsprotes i dag så jag hinner få den innan vi åker.
Kommer att träna mer intervall denna vecka, springer löpintervaller på dagen och skidor i kväll. Riktig vinter har vi i Borås 70 cm snö och 16 grader kallt i dag på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar