fredag 18 juni 2010

Det börjar lossna...

Hela april och maj har varit sega månader. Tycker att jag inte tillgodoser mig träningen. Nu känns det som jag kan börja känna förbättringen. Har fokuserat på styrka de sista veckorna och känner att det ger resultat. Är inte 100% i benen är så jag får hålla igen med löpning. Har dock kört några intervallpass på bandet.
Synen gör att jag snart ger upp utomhusträning själv, får köra på gym. Det finns ju bra möjligheter i dag med både löpband, träningscyklar roddmaskiner mm. Det värsta är ju att en del gym stänger på sommaren. Har bara kört ett rullskidpass och känner att det blir svåt att genomföra pass på väg. Möjligheten finns att köra enbart uppförsbacke och få skuts ner. Nu blir det även mer kanot vilket ger bra styrka i överkropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar