tisdag 8 juni 2010

Nya mål som föll bort...

I lördags var jag vid ÖSS klubbstuga och provade rodd. En test för att se hur mycket av tekniken som försvunnit. Var ute i ca 40 min och det kändes vingligt, men ändå. Hade nog beslutat att ge sommaren som en test på hur bra jag kunde bli. hade i går kontakt med en fd. ansvarig för hadikapprodden i Sverige, han trodde nog att jag var för lite handikappad för att få delta i singen i London 2012. Där föll den stasningen pladask. Får nu inrikta mig på en normal träning med mål att må bra och trivas med livet. Givetvis kommer jag att delta på några läger med skidorna och ev även WC. Det blir nog endast fokus på klassisk skidåkning.
Har fortfarande problem med högerbenet (det hela) och löpningen får jag ligga lite lågt med. Var hos kiropraktor som rättade till ryggen. Jag har gått med min skidprotes under våren och den är någon cm för kort. Det har gjort att ryggen blivit sned. Känns bättre nu och jag hoppas benet ger med sig.
Min stora uppgift blir att träna Olle, han är riktigt på hugget. Blir kul och se hur han utvecklas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar