torsdag 27 maj 2010

Fortsatta problem med högerbenet

Jag har inte blivit sämre efter varvet men det är inte heller bättre. Konstig smärta runt knät och i låret. Nu skall jag köra stakmaskin, rullskidor och spinning när det gäller konditionsträning. Skall även göra en konditionstest och sedan följa ett program med 3 intervallpass i veckan. Efter det skall jag kolla den ev. förändringen med ett nytt konditionstest.
har en känsla av att det är intervallerna som håller uppe kondisen. Tror även att styrketräningen måste hållas i gång minst 2 ggr i veckan. Styrkan försvinner nog inte men på mig är det signalerna till muskeln som avtar snabbt.
Några nya mål har inte formulerats för min del, kan bli rodd till London. Skall ta mig ner till roddklubben i juni och känna på möjligheterna. Jag vet inte vad som krävs tidsmässigt för att få delta, får även kolla var jag står.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar