måndag 24 maj 2010

Klarade mig igenom...

Klarade av Göteborgsvarvet på tiden 1,52, inte allt för imponerande tid men efter hur det kändes och de svårigheter allt folk innebar så är jag nöjd. Kände mig seg efter 5 km och när det var svårt att springa på Hisingssidan så blev målet att komma runt. Det gick inte fort sista milen. Vet inte riktigt varför det känndes så tungt, har haft lättare löpsteg i över timmans löpning. Värmen hade nog stor betydelse, jag tror även svårigheten med flyt i löpningen kan vara en bidragande orsak. Fick superkonsentrera mig när det var smalt och trångt. Det kostade både mentalt och fysiskt. Det var skönt med sol men det är det svåraste förhållanden när det gäller synen. Måste ha solfilter och när man kommer in i skuggan blir allt svart. Även vatten på glasen vid vätskan gjorde synen sämre. Det bästa är mulet och regn, men vem vill ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar