torsdag 1 april 2010

Glädjen att träna håller i sig..


Det känns fortfarande väldigt roligt att träna. Målet att delta på Göteborgsvarvet inspererar. Jag har klart med ledsagare, Ulf Högfeldt, som sprang med mig på Varbergsloppet, ställer upp. Nu skall jag göra klart med arrangören att jag får med mig ledsagare. Eftersom GV är brand SM så måste Ulf få gå in i ledet för brandmän. Det är nog inget problem.
Löpningen går bra och att löpa timmen är inget problem för stumpen. olle och jag sprang backintervaller i tisdags. 4x3 min i backen upp till Nordtorp. En bra backe som inte är brantare än att det går att hålla bra steg hela vägen. I går sprang jag, Makus Boden och Ingemar Svensson från jobbet och ut till Guttasjön ca. 8 km. Vi firade av Bo Molin som går i pension i dag.
Nu väntar påskhelg och jag skall försöka få till några längre pass.

1 kommentar:

  1. Glad Påsk! Hoppas ni får en skön varm påsk och att snön i Sandared försvinner. Själv åker jag och Hans till Karlskorna för lite coachning åt Malungs löpare i Elitserien. Då blir det vår. Här är annars säkert minst 3 dm kvar i trädgården. Även om man gillar snö så finns det gränser.
    Hälsa familjen!
    Kram/ syrran

    SvaraRadera