tisdag 30 mars 2010

Nya utmaningar börjar formas..

Har snart varit hemma en vecka och livet börjar stabilisera sig. Firade min dotter Erikas 25-års dag i lördags. Det blev sent och sommartid på det. Var seg på söndagen och märker tydligt hur synen försämras när sömbrist uppstår. Det var inte så påtagligt när vi reste till och från Kanada, kanske för man var mentalt förberedd på hur sömnen skulle bli.
Träningen flyter på och nu kommer jag att springa ganska mycke. Olle vill träna hårt och jag kommer att vara med så mycke jag kan. I kväll skall vi springa intervaller vid Nordtorp. En backe på ca 800 m och 40 meters höjd. Sen blir det längre turer i påskhelgen.
Har undersökt ledsagning till Göteborgsvarvet, kan bli Ulf Högfäldt, Ulf sprang med mig på Varbergsloppet förra året och skulle även lett mig på Kretsloppet i Borås.
Jobbet börjar flyta på, det känns skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar