lördag 27 mars 2010

Nu är våren här

Hemma igen efter Paralympics. Känns skönt att vardagen är tillbaka. Min målsättning framåt är att komma igång med löpningen och styrketräningen. Tycker att jag tappat mycke av styrkan under vintern. Har medvetet minskat styrka för att komma ner några kilon, det har dock inte märkts på vågen. Kommer att träna styrka och löpning under våren. Målet är Gtb.varvet den 22 maj. Måste hitta en ledsagare som kan springa med mig. Målet är att klara 1 tim 30 min. Då måste jag kunna ligga på 4 min/km under stor del av loppet. Tror att jag kan klara det.
Jag kommer att fortsätta blogga här, känner att det är lika bra att fortsätta. kommer även att lägga in bilder efterhand.

1 kommentar:

  1. ..trodde väl att inget är omöjligt. Skickade en kommetar tidigare idag med fråga om GBG varvet. kan givetvis erbjuda mig att vara ledsagare till en namne ..men jag matchar nog inte 1.30 i år - har nämligen ingen aning om min möjlighet i en halvmara. Har bara tävlat något mil lopp de senaste åren. Hoppas det löser sig och att vi ses GBG varvet - men kan du spinga i all trängsel ? Själv är jag anmäld till Brand SM. / Håkan A

    SvaraRadera