onsdag 21 april 2010

Problem med träningen



Har haft problem med mitt högerben. Troligen var upprinnelsen att jag ramlade och slog i knäskålen. Fick ont och det har sedan gått upp i lårmuskeln. Känner mig bättre efter 4 vilodagar. Tränade lätt i måndags och även tisdag och onsdag. Hade lite ont efter löpningen i måndags. Nu har jag åkt på halsont och tvingas vila igen. Dt kan vara bra för nu får knät vila också.
Var på Olympiatravet i helgen. Tyvärr så blev Eva magsjuk på morgonen och tvingades avstå. Jag var inne på att ställa in hela resan men frågade Alexander om han ville åka med. Han tackade ja och vi tog tåget ner kl 17. Det blev en lyckad helg ändå och jag tror att Alexander uppskattade vistelsen. Vi var på Lisseberg på fredagkväll och gick bla. Gasten. Jag såg inget och det var då ingen upplevelse. Det small och blåste men jag såg inget så det var svårt att skrämma mig. De försökte visst att komma nära och skrämma mig men ser man inget finns det inget att vara rädd för.
Det blev en blåsig dag på Åby men trevlig med många kändisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar