fredag 13 augusti 2010

Bra träningsperiod

Fredag den 13 i dag. Jag har haft en bra träningsperiod ett tag. Mitt lår känns väldigt bra och jag hoppas det fortsätter så. Även mina axlar börjar kännas bättre. Har haft ont i axlarna under en tid, hoppas det ger med sig. har medvetet legat lågt med styrka sista veckan. Löper intervaller på bandet och känner att farten kommer, har lagt en halvtimme varje kväll på smidighet och det ger fort resultat. kan vara en av de viktiga nycklarna för att få förbättring. Jag märker nu att synen blr bättre i ljuset som blir när det är mulet och regn. Betydligt mjukare ljus och tydligare kontraster. Kan nog våga mig ut på vägarna på rullskidor igen.
Har stora funderingar p att delta på Kretsloppet känner att farten kan infinna sig innom en månad. Vi får se hur det utvecklas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar