söndag 8 augusti 2010

Planerat läger, inställt...

Till helgen var det ett läger planerat i Torsby. Några fina skidpass var dt tänkt. Känndes bra nu när jag reflekterat över mitt liv. Jag måste hålla igång träningen och så länge SHIF vill ha med mig kommer jag att ställa upp. Besvikelsen över resultaten i Paralympics gör tt jag vill ha lite revanch. Träna måste jag och det finns nog mer att ge, genom ett annat tänk.
körde ett rullskidpass med Olle 90 min fristil. Det känns att styrketräningen gjort sitt. Starkare i stakningen gör att hela jag funkar bättre. Får jag med mig benen och en bättre syreupptagning kan det gå fortare.
även smidigheten måste bättras, någon halvtimme per dag kommer nog även det att förbättra mig.
Positv kurva känns det som jag just nu befinner mig i, den försämring av synen som funnits i ca3 månader har gått tillbaka och jag ser bättre igen. Tror att infektioner mm ger en försämring på mig. Skönt att det inte var för alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar