söndag 5 september 2010

Nu får jag lägga om träningen...

Har dragit på mig en förkylning. Snorig och hängig men inte så farligt. Det skall nog ge sig efter några dagar. Har klistrat på compeed på de skavsår jag fått på stumpen. Har låtit dom sitta eftersom jag trodde det var bäst. Tog bort plåstren i dag och det var inte roligt. Fortfarande köttsår på två ställen. Nu får jag försöka läka såren genom att ha dem öppna. Skit, det tar nog en vecka att få ordning på skavsåren.
Blir jag fri från förkylningen så får jag hitta andra träningsformer. Kanot och simning känns bra som alternativ. Tur att jag är förkyld samtidigt som jag har problem med stumpen. Vi får se om jag kan komma runt Kretsloppet. Det närmar sig lite för fort. Får väl hitta något annat mål med löpningen.
Hösten närmar sig och jag tycker att tiden är knapp för att hinna med all träning som man vill genoföra. Men så är det väl för alla.
Vi får se i veckan hur träningen kommer i gång.
Skall försöka utveckla min blogg med det jag läst och erfarenhetsmässigt vet och anser om träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar